Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie informuje, że została uruchomiona Elektroniczna Skrzynka Podawcza w ramach elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP, Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na stronie internetowej -http://www.epuap.gov.pl
Skrzynka umożliwia przekazywanie pism w formie elektronicznej do Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego.
Aby przesyłać do Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w Warszawie pisma za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej, należy założyć konto użytkownika na platformie ePUAP –
http://www.epuap.gov.pl
Założenie konta jest bezpłatne.
Prosimy zapoznać się z treścią instrukcji zakładania konta.
W celu wysłania dokumentów należy zalogować się na stronie portalu ePUAP.
Elektroniczna skrzynka podawcza Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w Warszawie znajduje się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej ePUAP (http://epuap.gov.pl)
Formularz umożliwiający złożenie wniosku do Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego w Warszawie pod nazwą - Pismo ogólne do podmiotu publicznego, dostępny jest na stronie ePUAP - http://www.epuap.gov.pl:
Pismo ogólne do podmiotu publicznego.
Informujemy, że przyjmowane będą wyłącznie dokumenty elektroniczne spełniające następujące wymagania:
- maksymalny rozmiar dokumenty elektronicznego wraz z załącznikiem wynosi 5 megabajtów, w tym załącznik maksymalnie 3,5 megabajtów,
- dokumenty elektroniczne można dostarczyć na niżej wymienionych nośnikach informatycznych: płyta CD-RW lub DVD-RW, pamięć masowa USB 1.0 lub 2.0, dyskietka 1,44 MB.
- wymienione powyżej nośniki danych muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
- dokumenty powinny być podpisane profilem zaufanym ePUAP lub bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (wydanego przez jeden z podmiotów kwalifikowanych świadczących usługi certyfikacyjne) oraz opatrzone zgodnymi z prawdą danymi osobowymi osoby składającej dokument (nie dotyczy udostępniania informacji publicznej na wniosek).
Akceptowalne formaty załączników to:
DOC,
RTF,
XLS,
CSV,
TXT,
GIF,
TIF,
BMP,
JPG,
PDF,
ZIP.
W przypadku doręczenia dokumentów elektronicznych nie spełniających łącznie wszystkich wymogów, nie zostaną podjęte czynności związane z wszczęciem postępowania rozpatrywania sprawy.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Mariusz Furciński
- Data udostępnienia w BIP: 2015-05-07 14:13:23
- Informacja zaktualizowana przez: Mariusz Furciński
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-12-07 10:36:32
- Liczba odsłon: 5761
- Historia dokumentu: